» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Rockstar pracuje nad mobilnym launcherem?

sdr napisał 1 lipca 2023 o 23:50, komentarze zablokowane
Sporo się w ostatnich dniach dzieje wokół różnych potencjalnych projektów Rockstar. Jak nie remaster RDR to GTA+ w mobilnych GTA. Czy i tym razem znajdziemy w plotce ziarno prawdy?

GameClub

Mobilne GTA: San Andreas otrzymało w tym tygodniu pierwszą od dość dawna aktualizację. Oficjalnie przynosi ona jedynie ogólne poprawki błędów, ale dataminerzy odkryli w plikach również nowe elementy graficzne. Niektóre nawiązują stylistycznie do GTA: The Trilogy - The Definitive Edition, inne wprost pochodzą z materiałów promocyjnych GTA+.

To jednak nie wszystko. Logan-mcgee zwrócił na GTA Forums uwagę na szerokie wykorzystanie w dodanym do gry kodzie określenia "Rockstar Mobile" i jemu podobnych. Równie często pojawia się tam nazwa "GameClub", a nazwy wielu partii nowego kodu poprzedzone są prefiksami "GC". Dataminer skojarzył to z usługą GameClub, którą Take-Two przejęło w marcu. Przypadek?


GamesIndustry.biz

GameClub powstało w 2018 roku, stawiając sobie za cel odświeżanie i udostępnianie klasycznych gier mobilnych z segmentu premium na nowych urządzeniach w zamian za comiesięczną opłatę.




Brzmi trochę jak taki mobilny GOG, tyle że w subskrypcji ;) Tak czy inaczej, powyższe zdaje się wiele wyjaśniać. Najwyraźniej Rockstar pracuje nad własną usługą o zbliżonym profilu. Możliwe, że przyjmie ona formę mobilnego launchera objętego abonamentem GTA+, w ramach którego subskrybenci będą mieli dostęp do wydanych na urządzeniach mobilnych gier studia. Jak twierdzi Logan, w aplikacji może pojawić się możliwość skorzystania z okresu próbnego oraz bezpłatnego importu tytułów zakupionych wcześniej. Takie buty.

Midnight Club wjedzie na smartfony?

sdr napisał 10 stycznia 2022 o 23:53, komentarze zablokowane
Take-Two Interactive poinformowało dzisiaj o planach poszerzenia rodziny swoich studiów o Zyngę, niegdysiejszego giganta rynku gier przeglądarkowych.

Midnight Club

Właściciel Rockstar Games i 2K na przejęcie twórców m.in. FarmVille chce wydać oszałamiające 12,7 miliarda dolarów. Nas jednak sprawa interesuje z zupełnie innego powodu. Otóż w oświadczeniu przesłanym do mediów Strauss Zelnick, chwaląc się bogatym portfolio franczyz należących do kierowanej przez siebie firmy, jednym tchem obok GTA, czy Red Dead Redemption wymienił... Midnight Club.


Strauss Zelnick

Marki Take-Two skupiają najbardziej uwielbiane serie na świecie, włączając w to Grand Theft Auto, Red Dead Redemption, Midnight Club, NBA 2K, BioShock, Borderlands, Civilization, Mafię oraz Kerbal Space Program (...)




Okazuje się więc, że Midnight Club wciąż jest dla Take-Two ważne, podobnie jak Bully, choć obie serie od lat nie są kontynuowane. Z drugiej strony, biorąc pod uwagę specjalizację Zyngi w grach mobilnych, można podejrzewać, że T2 zechce postawić na intensywniejszą monetyzację swojego portfolio właśnie na platformach mobilnych. W końcu jakoś te miliardy muszą się zwrócić ;)

Chcielibyście zagrać w nowe MC na smartfonie albo tablecie?

GTA: The Trilogy z premierą 11 listopada

sdr napisał 22 października 2021 o 23:53, komentarze zablokowane
GTA: The Trilogy - The Definitive Edition trafi do sprzedaży już w przyszłym miesiącu. A tymczasem Rockstar ujawnia na zwiastunie jak odświeżone gry będą wyglądały.


Wraz ze zwiastunem uruchomiona została także oficjalna strona, na której możemy zobaczyć kilka screenów i złożyć zamówienie przedpremierowe. Za komplet gier w wersji na Xboksy, PS4 i PC (ceny dla PS5 i Switcha nie są podane) trzeba będzie zapłacić 269 zł, a co dostaniemy w zamian?


  • ulepszoną oprawę graficzną,

  • sterowanie i celowanie inspirowane GTA V,

  • wsparcie dla 4K60fps na XSX i PS5, żyroskopu i ekranu dotykowego na Switchu oraz DLSS na PC,

  • zupełnie nowy system oświetlenia,

  • ładniejsze cienie, odbicia, wodę i efekty pogodowe,

  • ulepszone, wygładzone modele postaci i pojazdów,

  • tekstury budynków, broni, dróg i wnętrz w wysokiej rozdzielczości,

  • całkiem nową roślinność,

  • zwiększoną odległość rysowania obiektów,

  • koła wyboru broni i radiostacji,

  • usprawnioną mini-mapę z nawigacją,

  • opcję szybkiego restartu nieudanej misji,

  • nowe osiągnięcia do odblokowania,

  • polską kinową lokalizację.



Nad Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition pod okiem Rockstar pracowało studio Grove Street Games, które dało klasykom nowe życie przenosząc je na popularny silnik Unreal Engine.

Jeśli jeszcze nie jesteście przekonani czy warto wyłożyć kasę na starą-nową trylogię, wkrótce będziecie mogli wypróbować przynajmniej jedną z trzech gier za darmo. San Andreas w dniu premiery trafi do oferty Xbox Game Pass. Z kolei w GTA III zagrają 7 grudnia subskrybenci PlayStation Now.

Remastery w drodze

sdr napisał 8 października 2021 o 23:03, komentarze zablokowane
No i jest. Koniec plotek, koniec domysłów - przynajmniej w tym temacie. Rockstar ujawnia dzisiaj oficjalnie Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition!


Wciąż nie zdradzono dokładnej daty premiery, ale wiemy na pewno, że kolekcja zostanie wydana już niedługo. Jeszcze w tym roku klasyków po liftingu doświadczą gracze na PS5, PS4, Xboksach Series X|S i One, Nintendo Switch oraz na pecetach. W pierwszej połowie przyszłego roku gier będzie można spróbować także na iOS i Androidzie.


Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition we wszystkich trzech grach wprowadza szeroki wachlarz ulepszeń graficznych oraz współczesnych usprawnień rozgrywki, zachowując jednocześnie klasyczny wygląd i atmosferę oryginałów.




Warto w tym miejscu zwrócić uwagę, że Rockstar chce jednocześnie wycofać ze sprzedaży dotychczasowe wersje GTA III, Vice City i San Andreas, a cały proces ma ruszyć już w przyszłym tygodniu. Jeśli więc jakimś cudem jeszcze nie macie tych gier, a chcielibyście zaopatrzyć się w oryginalne klasyki, najbliższe dni mogą być do tego ostatnią okazją.

Not going anywhere



To jednak nie koniec uroczystych obchodów 20-lecia pierwszego trójwymiarowego Grand Theft Auto. Trochę nowej, okolicznościowej zawartości trafi również do GTA Online. Otrzymamy m.in. przygotowane na tę okazję ubrania i oznaczenia pojazdów. Pojawią się też specjalne wydarzenia w świecie gry. Z kolei zimowa aktualizacja przyniesie spotkanie z tajemniczymi "starymi znajomymi", którym pomożemy rozwinąć jakiś "legalny biznes". Że co?!

Bully na PS Vita dzięki fanom

sdr napisał 7 czerwca 2021 o 10:59, komentarze zablokowane
Bully zostało przeportowane na przenośną konsolkę Sony. Grę przeniósł z Androida jeden z modderów.

Bully na PS Vita - @afghanambition

Karkołomnego zadania podjął się Andy Nguyen. Chociaż Bully faktycznie udało się na Vicie uruchomić, gra ciągle ma problemy ze stabilnością i podczas dłuższych sesji potrafi się wysypać. Jak twierdzi Andy, wynika to z mniejszej ilości pamięci RAM, którą w porównaniu do smartfonów dysponuje kieszonsolka.

Jeśli jesteście zainteresowani tematem, do instalacji będziecie potrzebowali przede wszystkim PS Vity z jailbreakiem. Wszystkie pliki wraz ze szczegółowymi instrukcjami znajdziecie na GitHubie.