» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Roar plus

sdr napisał 7 stycznia 2024 o 18:21, komentarze zablokowane
Gry wideo to na tyle skomplikowane twory, że jeszcze długi czas po premierze odkrywane są w nich nowe rzeczy. W ubiegłym roku świętowaliśmy 15-lecie Midnight Club: Los Angeles, a dopiero teraz poznaliśmy listę działających w grze... kodów.

Midnight Club: L.A. Remix

Odkrycia dokonał dobrze znany fanom Rockstar dataminer Silent. Do poszukiwań w kodzie mobilnego wydania Midnight Club: L.A. Remix zainspirowały go niedawne znaleziska w grach z serii Gran Turismo.


  • confidential - odblokuj całą zawartość w trybie Arcade.

  • mmmungo - wzmocnij efekty specjalnych umiejętności.

  • ragevirus - włącz specjalną umiejętność Agro.

  • stayontarget - włącz specjalną umiejętność Zone

  • sushi - włącz specjalną umiejętność Roar

  • granite - niezniszczalność.

  • skidlida - motocyklista z kulą zamiast głowy.

  • skidlidb - motocyklista z dynia zamiast głowy.

  • skidlidc - motocyklista z głową królika.

  • skidlidd - motocyklista z głową bałwana.

  • skidlide - motocyklista z czaszką zamiast głowy.



Kody możecie wprowadzić w menu gry. Poza tymi powyżej, Silent namierzył jeszcze kilkanaście innych kombinacji, ale są one domyślnie zablokowane. Można się nimi pobawić uruchamiając kopię gry na emulatorze PPSSPP albo z użyciem wtyczki cwCheat.

Sharper than a blade

sdr napisał 10 września 2023 o 15:00, komentarze zablokowane
Co zrobić kiedy trzeba wydać starszą grę bez zabezpieczeń antypirackich, przy minimalnym wysiłku? Wystarczy wspomóc się... crackiem.

Midnight Club 2 - testapp.exe hexcode - Silent

Kiedy w 2008 roku Manhunt pojawił się w sprzedaży na Steamie, trzeba było pozbyć się zabezpieczenia SecuROM, które Rockstar wykorzystywał w wersji pudełkowej gry. SecuROM był w tamtym czasie powszechnie stosowany do ochrony przez nieautoryzowanym kopiowaniem nośników z oprogramowaniem.

Manhunt posiada jednak jeszcze jedną warstwę zabezpieczeń, która uaktywnia się w momencie kiedy nie można wykryć poprawnie działającego SecuROM-a. To autorski system Rockstar zagnieżdżony w kodzie gry, intencjonalnie psujący jej mechaniki. Po raz pierwszy z takiego rozwiązania twórcy skorzystali w GTA: Vice City.

Aby druga linia zabezpieczeń nie aktywowała się w wersji steamowej, konieczne byłoby usunięcie odpowiedzialnych za to fragmentów kodu. Powrót po latach do starych, szczególnie słabo udokumentowanych źródeł bywa jednak dla programistów bolesnym doświadczeniem. Tak mogło być i w tym przypadku, dlatego zdecydowano się nie dotykać kodu, a zamiast tego wykorzystać metody stosowane przez crackerów. Oni po prostu modyfikowali pliki gry tak, aby "myślała" że SecuROM działa, choć nie działał. Proste.

Tylko po co wymyślać koło na nowo, skoro można istniejącego już cracka wrzucić do gry, oszczędzając w ten sposób drogie godziny pracy programisty? Tak też uczyniono, decydując się na cracka autorstwa grupy Razor 1911. I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie ci wścibscy dataminerzy, którzy dwa lata później odkryli cały proceder. Zrobił się dym i Rockstar w pośpiechu wypuścił aktualizację, która cofała Manhunta do wersji pozbawionej SecuROM-a, ale... z drugą warstwą zabezpieczeń wciąż aktywną. Chyba już wiecie co się wtedy stało? Od tamtej pory posiadacze steamowej wersji gry borykają się z zastawionymi na piratów pułapkami, co czyni zabawę niemożliwą.

There's more



Myślicie, że to jednorazowa sytuacja? Nic bardziej mylnego. Pirackie "domieszki" znajdziemy również w plikach Max Payne 2: The Fall of Max Payne oraz Midnight Club II. Tam jednak konsekwencje nie były tak poważne z uwagi na brak własnych zabezpieczeń Rockstar.

Mówi się, że w ostatnich latach studio stało się pazerne i jednocześnie bardzo się rozleniwiło, próbując maksymalizować zyski przy jak najmniejszym wysiłku. Najwyraźniej jednak problemy z lenistwem pojawiały się już wcześniej, nawet w czasach "starego dobrego" Rockstara...

Drive MCII

sdr napisał 12 grudnia 2022 o 00:56, komentarze zablokowane
Midnight Club II swoje lata na karku już ma, ale okazuje się, że entuzjastów nadal mu nie brakuje. Całkiem niedawno dla gry wydana została nowa fanowska modyfikacja.

Drive MCII

Drive MCII to projekt, którego autor - PermissionToLand - postawił sobie za cel przede wszystkim uczynienie sterowania pojazdami w Midnight Club II bardziej realistycznym. W tym celu między innymi zwiększone zostały opóźnienia w sterowaniu. Powinno się to przełożyć na lepsze wrażenie ciężkości prowadzonego pojazdu. Ponadto model Saleen pozbawiony został nitro, a jego przyśpieszenie w cieniu aerodynamicznym zredukowane. Poprawione zostało również działanie hamulców i ustabilizowane zachowanie samochodów przy lądowaniu po dalekich wyskokach.

Wtajemniczeni wiedzą na pewno, że poziom trudności w Midnight Club II potrafi być miejscami przesadnie wysoki. I to też zostało poprawione. PermissionToLand usunął tarasujące nam drogę oskryptowane autobusy i zmniejszył natężenie ruchu ulicznego. Manewrowanie w celu uniknięcia zderzenia, szczególnie jadąc pod prąd, w ocenie moddera wymagało nadludzkich umiejętności. Teraz powinno być nieco łatwiej, ale wciąż wymagająco.

Niestety nie wszystkie przypadłości gry udało się wyeliminować. Mimo to autorowi moda należy się pochwała za jego trud. Warto wspomnieć również, że w pracach pomagał jeden z oryginalnych developerów Midnight Club II. I jemu też chwała :)

Remaster MCLA w drodze?

sdr napisał 2 października 2022 o 13:29, komentarze zablokowane
A może na parkingu? Jak poinformował SuperType1, jeden z artystów których muzyka pojawiła się na ścieżce dźwiękowej Midnight Club: Los Angeles zdradził, że jego utwór wróci do gry... w wersji na nową generację konsol.


Chodzi o Markusa Kienzla i jego numer Dundy Lion, wykonywany razem z Paulem St.Hilaire. Piosenka po raz pierwszy pojawiła się w czwartym zwiastunie ścigałki od Rockstar z 2008 roku.

W ubiegłym roku Kienzl zamieścił na Instagramie wpis, w którym pochwalił się, że Rockstar zakupił od niego nową licencję. Jednocześnie zaznaczył, że kawałek zostanie wykorzystany m.in. w trailerze remastera gry. Doprawdy ciekawe.


#rockstargames u.s. ponownie nabyło licencję do mojego utworu "dundy lion feat Paul St.Hilaire " dla gry #midnightclublosangeles! Użyją jej na potrzeby zwiastuna i w grze, w zremasterowanym MCLA ( konsole nowej generacji). Zaszczycony i wdzięczny:)


#rockstargamesus #midnightclubla #soundtrack #trailer #ps4 #ps5 #xbox




Może nie jest to informacja najświeższa, ale szczególnie interesująca w świetle wcześniejszych doniesień. Pytanie tylko czy faktycznie coś z tego wyjdzie po fatalnie odebranym GTA: The Trilogy?

Midnight Club od Visual Concepts?

sdr napisał 12 marca 2022 o 22:21, komentarze zablokowane
Visual Concepts, jedno ze studiów podległych Take-Two, poszukuje nowych pracowników do zespołu tworzącego grę wyścigową. Czy to szansa na zmartwychwstanie serii Midnight Club?

Midnight Club: Los Angeles

Na początku roku informowaliśmy o możliwości wskrzeszenia Midnight Club w kontekście zakupu przez Take-Two Interactive potentata rynku gier mobilnych jakim jest Zynga. Strauss Zelnick wymienił wówczas nieco już zakurzoną markę jako jedną z najbardziej wartościowych w portfolio wydawcy.

Teraz okazuje się, że studio Visual Concepts odpowiedzialne w ostatnich latach za takie tytuły jak NBA 2K, czy WWE 2K, zamieściło w serwisie LinkedIn kilka ogłoszeń z propozycją pracy przy projekcie gry wyścigowej AAA w otwartym świecie. Wypisz, wymaluj Midnight Club. Jak informuje Idle Sloth, tytuł powstaje już od trzech lat, działa na silniku Unreal Engine i będzie oferował rozgrywkę wieloosobową. Twórcy ponoć są też w posiadaniu jakiejś znaczącej licencji, najwyraźniej samochodowej.

Co prawda Visual Concepts to nie Zynga, ale niewykluczony jest przecież scenariusz, w którym to pierwsze studio tworzy grę na sprzęty stacjonarne, a drugie na urządzenia mobilne. Czas pokaże czy faktycznie coś jest na rzeczy.