» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Pora sporu

sdr napisał 16 stycznia 2024 o 17:01, komentarze zablokowane
Święta i po Świętach. Okres przyjaźni i miłości w Red Dead Online dobiegł końca. Teraz czas trochę się pospierać.

Red Dead Online - Spór o ziemię

Poza bonusami obowiązującymi przez cały miesiąc, poniższe będą aktywne do następnego poniedziałku.

Premie i zniżki




  • 2x złota, RDO$ i PD za grę w ekstremalnej serii Sporu o ziemię.

  • 40% zniżki na przedmiot przyrodnika z uznanej lub renomowanej rangi za upolowanie legendarnego zwierzęcia lub zdobycie jego próbki.

Re: Trolololo

sdr napisał 9 stycznia 2024 o 22:50, komentarze zablokowane
Dziś dopiero w Red Dead Online wjeżdżają premie na styczeń, ale cóż, prawdziwa miłość dojrzewa przecież długo ;)

Red Dead Online - premie dla przyrodników

Premie




  • 2x RDO$ i PD za sprzedaż próbek u Harriet.

  • 2x RDO$ i PD za udział w wyzwaniu Dzikie zwierzęta.

  • 2x RDO$ i PD za udział w wydarzeniu Fotografia przyrody w grze swobodnej.

  • 2x RDO$ i PD za udział w wydarzeniu Rybobranie w grze swobodnej.

  • 3x RDO$ za sprzedaż ryb w rzeźnika.

  • Mapa skarbów za sprzedaż pierwszej próbki u Harriet.

  • Czarno-srebrny frak dzienny za sprzedaż u Harriet pięciu próbek w jednym tygodniu.

  • 5 feromonów legendarnych zwierząt za ukończenie jednej rundy Fotografii przyrody.

  • 40% zniżki na przedmiot przyrodnika z początkującej lub obiecującej rangi za ukończenie misji poszukiwania zwierząt.

  • Prezenty za logowanie: zresetowanie honoru oraz środek na tycie i chudnięcie.



Zniżki




  • 100% zniżki na elementy stroju społeczności inspirowanego pomysłem jermainejey.

  • 5 sztabek zniżki na zestaw do poboru próbek.

  • 50% zniżki na wędkę i przynęty wędkarskie.

  • 50% zniżki na łuk i strzały.

  • 40% zniżki na stroje przyrodnika.

  • 40% zniżki na zestawy ubrań i ozdoby u Gusa.

  • 40% zniżki na karabiny powtarzalne.

  • 40% zniżki na płaszcze, gorsety i rękawice.

  • 30% zniżki na konie Criollo i Tinker.

  • 30% zniżki na broszurę o silnej przynęcie na drapieżniki.

  • 30% zniżki na broszurę o strzale na zwierzynę drobną.



Premie i zniżki (tylko 9-15 stycznia)




  • 2x złota, RDO$ i PD za grę w Serii mieszanej.

  • 5 sztabek zniżki na broszurę badań nad witalizmem za upolowanie legendarnego zwierzęcia lub zdobycie jego próbki.

He he he

sdr napisał 26 grudnia 2023 o 20:38, komentarze zablokowane
Szczyt zimowej pogody w Red Dead Online już za nami, ale śnieg nie stopnieje jeszcze przez dwa tygodnie. W tym czasie możemy nadal odebrać za darmo elementy stroju społeczności. No i gest, tak, gest.

Red Dead Online - stroje społeczności - BiggestRihfan

Poza bonusami obowiązującymi przez cały miesiąc, poniższe będą aktywne aż do poniedziałku 8 stycznia.

Premie i zniżki




  • 2x RDO$ i PD za grę w Świątecznej serii 2.

  • Zielono-brązowy płaszcz Irwin za osiągnięcie 8. fali w świątecznych wariantach trybu Do broni.

  • Brak wymogu rangi na zakup wariantu Krampus dla dubeltówki.

  • Zimowy wariant dla karabinu powtarzalnego Evans za logowanie.

  • 100% zniżki na dowolny gest za logowanie.

Hi hi hi

sdr napisał 19 grudnia 2023 o 22:42, komentarze zablokowane
Wigilia dopiero w niedzielę, ale w Red Dead Online prezenty dostaniecie już dzisiaj. Wystarczy się zalogować.

Prezenty w Red Dead Online

Poza bonusami obowiązującymi przez cały miesiąc, poniższe będą aktywne do następnego poniedziałku, a niektóre nawet dłużej.

Premie i zniżki




  • 2x RDO$ i PD za grę w Świątecznej serii 2 (do 8 stycznia).

  • Czerwone czapsy Shaffer za osiągnięcie 8. fali w świątecznych wariantach trybu Do broni.

  • Prezenty za logowanie: 5 bolasów Gravesend, egzotyczny ptak z miętą polną oraz 50% zniżki na dowolną broń.

  • Brak wymogu rangi na zakup wariantu Krampus dla dubeltówki (do 8 stycznia).

  • Zimowy wariant dla karabinu powtarzalnego Evans za logowanie (do 8 stycznia).

Tryb sieciowy w erze 3D

sdr napisał 17 grudnia 2023 o 18:54, komentarze zablokowane
W oryginalnych plikach GTA III możemy natrafić na nieaktywne opcje menu sugerujące, że twórcy gry pracowali nad implementacją trybu wieloosobowego. Po latach fakt ten został oficjalnie potwierdzony, ale nigdy nie poznaliśmy zbyt wielu szczegółów.


Zanim Obbe Vermeij zdecydował się usunąć większość postów ze swojego bloga, pojawiło się na nim kilkanaście bardzo ciekawych wpisów. W najbliższych tygodniach będę przytaczał tutaj poruszone w nich tematy. Szkoda żeby utonęły w odmętach internetu.

Dzisiaj zajmiemy się tematem trybu multiplayer w pierwszych trójwymiarowych częściach serii. Jego obecność w Grand Theft Auto III wydawała się twórcom oczywista ponieważ jedynka i dwójka umożliwiały zabawę w sieci lokalnej. Obbe spędził około miesiąca na implementacji gry sieciowej. W tym czasie powstał podstawowy deathmatch umożliwiający wyciąganie innych graczy z samochodów i wzajemne zabijanie się. Kiedy gracz umierał, zabójca otrzymywał punkt, a ofiara odradzała się w losowym miejscu. W przeciwieństwie do trybu singleplayer nie wykorzystano tutaj szpitala, aby uniknąć problemu kampowania.

Wszystko działało, choć nie brakowało też gliczy. Po przeanalizowaniu sytuacji jasnym stało się, że wciąż wiele jest do zrobienia. Potrzebnych było więcej ciekawych trybów i należało uporać się z problemami z przepustowością oraz dobieraniem graczy. Nie wspominając o tym, że tryb sieciowy z pewnością uruchomiłby nową lawinę błędów. Niestety nie było już na to wszystko czasu, więc cały pomysł został zarzucony.

Przy pracach nad GTA: Vice City twórcy podeszli do tematu raz jeszcze. Zatrudniono nawet dwóch programistów, którzy zajmowali się tylko multiplayerem. Ponownie jednak nic z tego nie wyszło, głównie przez zbyt krótki czas do premiery gry.

W przypadku GTA: San Andreas sprawa wyglądała już nieco inaczej, choć też skończyło się jedynie na trybie kooperacyjnym. W Rockstar panowało po prostu przeświadczenie, że to już ostatnia część serii dla szóstej generacji i nie było sensu implementować rozbudowanego multi dla tej jednej gry.

Dopiero więc przy okazji GTA IV nadszedł odpowiedni moment na powrót trybu wieloosobowego. Z czterema programistami i czterema projektantami poziomów na pokładzie, prace w końcu nabrały rozpędu.