» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Więcej o Red Dead Online na IGN

sdr napisał 20 września 2018 o 00:09, komentarze zablokowane
Dzisiejszy wieczór należy zdecydowanie do Red Dead Online. Poznaliśmy już przybliżoną datę uruchomienia oraz charakter trybu, ale to nie wszystkie informacje jakie poszły w świat. Więcej ma IGN.

Więcej o Red Dead Online na IGN

Imran Sarwar i Josh Needleman z Rockstar Games udzielili krótkiego wywiadu, w którym odpowiedzieli na pytania redakcji IGN o trzymane do tej pory w tajemnicy szczegóły multiplayera w świecie Red Dead Redemption II. Oto najważniejsze fakty:


  • Świat gry i mechanika rozgrywki RDR2 będą stanowić punkt wyjścia dla Red Dead Online, w którym przenikać się będą elementy typowe dla trybów wieloosobowego i kooperacyjnego. Dziki Zachód będziemy mogli przemierzać samodzielnie albo z przyjaciółmi, z którymi z kolei będziemy mogli rywalizować lub współpracować.

  • Red Dead Online będzie łączyć w sobie wszystko co najlepsze w dotychczasowych doświadczeniach Rockstar na polu gry wieloosobowej. Rozwinięte zostaną pomysły znane z poprzedniej części serii, ale również pojawią się nowe elementy wypracowane w GTA Online, np. zadania oparte na narracji.

  • Tryby fabularny i wieloosobowy w Red Dead Redemption II współdzielą wiele, jednak będą rozwijane niezależnie od siebie.

  • Opóźnienie w udostępnieniu Red Dead Online wynika m.in. z chęci dania graczom czasu na zapoznanie się z historią opowiedzianą w RDR2 oraz obycie ze sterowaniem i regułami rządzącymi światem gry. Fabuła trybu singleplayer jest bardzo rozbudowana i ukończenie gry stanowi najlepszy sposób na przygotowanie się do wejścia w świat multiplayera. Z drugiej strony Rockstar wykorzysta dodatkowy czas na lepsze przygotowanie zaplecza trybu sieciowego. Wszyscy spodziewają się komplikacji, ale twórcy chcą zadbać, aby były możliwie najmniej uciążliwe.

  • Główną różnicą, poza tymi oczywistymi, pomiędzy Red Dead Online i GTA Online według rozmówców IGN-u jest postrzeganie świata gry. Przez Dziki Zachód nie będziemy przemykać tak szybko jak ulicami i bezdrożami San Andreas. Tutaj poruszamy się konno, wolniej, i dzięki temu możemy lepiej wczuć się w swoją postać. Tego oczekują twórcy. Chcą, aby gracze poczuli, że wszystko co robią ma znaczenie. Z drugiej strony nie oznacza to, że w Red Dead Online będzie wiało nudą. Powinniśmy spodziewać się również wielu naładowanych akcją momentów.

  • Wśród aktywności dostępnych w Red Dead Online możemy rozpoznać wiele elementów znanych z GTA Online. Oczywiście nie chodzi o przeniesienie zawartości jeden do jednego, ale o sposób łączenia narracji z gameplayem, różnymi trybami i inną zawartością w spójną tematycznie całość.

  • Rozwój GTA Online pozwolił na wypracowanie takiej formy trybu wieloosobowego, która wreszcie jest zgodna ze stylem Rockstar. Idea DLC znanych z oryginalnego Red Dead Redemption została zarzucona głównie dlatego, że w ten sposób dzielono społeczność graczy na posiadających daną zawartość i całą resztę. W tym względzie Red Dead Online podąży drogą wytyczoną przez GTA Online, cały czas jednak uwzględniając uwagi graczy i dostosowując się do naszego stylu gry.



Imran i Josh zostali też zapytani o dalsze losy GTA Online już po premierze Red Dead Online. Jak można było się spodziewać, obie gry będą wspierane równolegle. Rockstar wciąż ma nowe pomysły na rozwój GTA Online i na razie nie planuje zakończenia regularnych aktualizacji. Jednocześnie twórcy liczą, że wielu fanom serii GTA Red Dead Online przypadnie do gustu i z czasem gra znajdzie swoje grono odbiorców gotowych na coś zupełnie nowego.

Co do kierunku, w którym będzie rozwijane Red Dead Online, obecnie Rockstar koncentruje się na mechanikach role-play oraz zagadnieniu moralności. Zdaje się, że wybór między dobrem a złem będzie jednym z ważniejszych filarów Red Dead Redemption II i to nie tylko w trybie fabularnym. W każdym razie, twórcy deklarują, że to dopiero początek i sami do końca nie wiedzą jak rozwinie się gra. Wiele zależeć ma od głosów społeczności.

Z pełnym zapisem rozmowy możecie się zapoznać na łamach IGN-u.