- Arthur może zapinać i rozpinać guziki swojej koszuli w zależności od panującej temperatury. W menu opcji znajdziemy temperaturę jego ciała i ma ona wpływ na zdrowie Morgana.
- Chcąc podróżować pociągiem musimy wcześniej zakupić bilet. Jazda "na gapę" może skończyć się problemami z prawem.
- Arthur może usiąść na każdym krześle. Siadając obok NPC-ów możemy podsłuchać ich rozmowę, wysłuchać anegdoty albo zdobyć cenne informacje.
- Jeśli wyłączymy w opcjach gry mini-mapę, będzie to miało wpływ na dialogi. Nasi rozmówcy kierując nas w konkretne miejsce będą opisywać drogę (np. mijane charakterystyczne punkty), którą tam dotrzemy.
- Obozowi kompani w trakcie rozmów mogą zdradzać Morganowi wskazówki na temat różnych przedmiotów ukrytych w świecie gry. Nie omieszkają też po jakimś czasie powiedzieć złego słowa jeśli zignorujemy ich dobre rady.
- Jeśli będziemy potrzebować transportu, nie musimy napadać i kraść cudzych koni. Mijający nas NPC mogą czasem zaoferować nam podwózkę.
- NPC pamiętają poczynania Arthura. Jeśli np. będziemy się awanturować w saloonie, następnym razem barman może nas ostrzec albo nawet wyprosić, w zależności od tego jak bardzo byliśmy agresywni.
- Czasem interakcja z NPC zachodzi automatycznie. Przykładowo Arthur może drażnić się z Johnem z powodu jego blizn.
- W grze występuje ponad 50 różnych broni.
- Broń możemy oglądać w sklepie tradycyjnie, na półkach, albo w papierowym katalogu. Ten drugi oferuje bogate opisy oraz ilustracje.
- Nasze działania w grze mają wpływ na odtwarzaną ścieżkę dźwiękową.
- Zgubiony kapelusz odnajdziemy na mini-mapie.
Tydzień w zapowiedziach RDR2
sdr napisał 9 października 2018 o 15:15, komentarze zablokowane
W ostatnim tygodniu pojawiło się kilka większych zapowiedzi, z których redakcja serwisu RockstarINTEL wyłuskiwała na bieżąco co ciekawsze informacje i publikowała je na Twitterze. Tutaj znajdziecie najważniejsze z nich.