Witajcie w nowym roku! Pierwszy Max Payne od swojej premiery, już niemal 19 lat temu, zadebiutował na wielu różnych platformach od pecetów, przez urządzenia mobilne, aż po najnowsze PlayStation. Nigdy jednak nie doczekał się remastera. A gdyby tak...?
Swoją wizję odświeżenia pierwszej części serii zaprezentował Wojciech Chaliński pracujący na stanowisku environment artist w firmie Bulkhead Interactive. Zamieszczone na jego profilu w serwisie ArtStation rendery pochodzą z pracy wykonanej w czasie studiów. Korzystając z możliwości silnika graficznego Unreal, Wojtek próbował odtworzyć jedną z dobrze nam znanych lokacji z gry - stację metra na Roscoe Street. Wyszło świetnie!
W podlinkowanej galerii znajdziecie nie tylko więcej statycznych ujęć, ale również animacje zepsutego oświetlenia i cieknącej wody. Co byście powiedzieli na taki remaster?
Nierealny Max Payne
sdr napisał 3 stycznia 2019 o 11:25, komentarze zablokowane