Wtorkowa aktualizacja 1.25 wprowadza do Red Dead Redemption II obsługę technologii NVIDIA DLSS. Jak ta nowość wypada w praktyce?
DLSS to technika renderingu zwiększająca wydajność poprzez podbicie rozdzielczości obrazu z wykorzystaniem głębokiego uczenia. Najpierw obraz renderowany jest w niższej rozdzielczości, co pochłania znacznie mniej zasobów, a następnie skaluje się go do rozdzielczości docelowej.
Z materiałów przedstawionych przez firmę NVIDIA wynika, że grając w RDR 2 z włączonym DLSS można zyskać nawet kilkadziesiąt klatek na sekundę. Przekłada się to na około 45% wzrost wydajności, i to przy zachowaniu wysokiej jakości obrazu. Szkoda tylko, że efekt ten uzyskamy jedynie na kartach z serii RTX, których posiadacze i tak nie mogli raczej narzekać na płynność westernu Rockstar ;)
DLSS w RDR 2 daje radę
sdr napisał 17 lipca 2021 o 00:20, komentarze zablokowane