» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Tanie douczanie

sdr napisał 9 kwietnia 2024 o 17:42, jeszcze nie skomentowano
Jeśli potrzebujecie podciągnąć umiejętności w jakimś obszarze w RDO, to dobry moment żeby zaliczyć wydarzenie w grze swobodnej.

Red Dead Online

Poza bonusami obowiązującymi przez cały miesiąc, poniższe będą aktywne do następnego poniedziałku.

Premie i zniżki




  • 2x RDO$ i PD w Ekstremalnej serii w Nowym Austin.

  • 40% zniżki na ulepszenia kart umiejętności za udział w wydarzeniu w grze swobodnej.

Regulamin społeczności

sdr napisał 7 kwietnia 2024 o 00:14, jeszcze nie skomentowano
Żarty się skończyły. Rockstar wprowadził oficjalny kodeks postępowania dla społeczności i biada tym co nie będą się do niego stosować ;)

Regulamin społeczności

Regulamin społeczności zamieszczony na stronie Rockstar nie jest szczególnie obszernym dokumentem, ale zawiera odniesienia do wielu, głównie niepożądanych zachowań z wyraźnym zastrzeżeniem, że ich praktykowanie może skończyć się dla gracza niewesoło.


Aby dbać o pozytywne wrażenia z gry i tworzyć dla naszej społeczności gościnne, przyjemne i uczciwe środowisko, zachęcamy wszystkich do postępowania zgodnie z podstawowymi wytycznymi, które nakreśliliśmy w naszym Regulaminie społeczności.


Oprócz tego regulamin wskazuje też, jakie zachowania i działania uznajemy za niedopuszczalne, a dokument jest regularnie aktualizowany, aby odzwierciedlić zmiany zachodzące w środowisku gry.




Trochę dziwne, że doczekaliśmy się takich jasno przedstawionych wytycznych dopiero teraz, po więcej niż dekadzie od premiery GTA Online. Lepiej późno niż wcale. Miejmy tylko nadzieję, że cały dokument znajdzie też odzwierciedlenie w rzeczywistych działaniach Rockstar na rzecz poprawy warunków zabawy w sesjach publicznych, szczególnie pod kątem wykorzystania modów i nie pozostanie zbiorem "martwych przepisów". W mieście potrzebny jest skuteczny szeryf.

Do czterech razy sztuka

sdr napisał 2 kwietnia 2024 o 23:09, jeszcze nie skomentowano
Wydarzenia i misje w grze swobodnej w Red Dead Online nie cieszą się przesadną sympatią graczy. Ale może skusicie się, gdy zaoferują poczwórne nagrody? Albo chociaż potrójne? ;)

Red Dead Online - Wydarzenia i misje w grze swobodnej

Premie




  • 4x PD w wydarzeniach w grze swobodnej.

  • 3x RDO$ i PD w misjach w grze swobodnej.

  • 3x RDO$ i PD w misjach Krainy możliwości.

  • 3x RDO$ i PD w misjach telegramowych.

  • 2x złota i PD kart umiejętności w Do broni.

  • Mapa skarbów za ukończenie misji Nowego źródła zatrudnienia.

  • Czerwono-pomarańczowa kamizelka Ortega za przetrwanie do 10. fali w trybie Do broni.

  • 40% zniżki na płaszcz, dobre papierosy i 5000 PD za ukończenie 3 wyzwań dnia.

  • 50 szt. amunicji do karabinów powtarzalnych i 50 szt. szybkiej amunicji do karabinów za zakup modyfikacji broni.

  • 50% zniżki na rewolwer marynarki za wytworzenie przedmiotu w sklepie Gusa.



Zniżki




  • 100% zniżki na elementy stroju społeczności inspirowanego pomysłem youtubera Riding in Style: Wild West Fashion.

  • 100% zniżki na szybką podróż.

  • 40% zniżki na broń białą.

  • 40% zniżki na ulepszony łuk.

  • 40% zniżki na strzały.

  • 40% zniżki na strzelby i amunicję do nich.

  • 30% zniżki na modyfikacje stylu strzelby.

  • 30% zniżki na modyfikacje stylu noża myśliwskiego.

  • 30% zniżki na bandoliery.

  • 30% zniżki na buty.

  • 30% zniżki na kapelusze.

  • 30% zniżki na konie arabskie.



Premie i zniżki (tylko 2-8 kwietnia)




  • 2x RDO$ i PD w serii Ekstremalnego Azylu.

  • Czerwono-pomarańczowe futrzane rękawice za udział w wydarzeniu w grze swobodnej.

Krwawa moda

sdr napisał 26 marca 2024 o 16:09, komentarze zablokowane
Przed nami ostatni tydzień z premiami Krwawej forsy w Red Dead Online i ostatnia okazja by odebrać darmowy strój społeczności.

Red Dead Online - strój społeczności - gamingflixx

Poza bonusami obowiązującymi przez cały miesiąc, poniższe będą aktywne do następnego poniedziałku.

Premie i zniżki




  • 2x RDO$ i PD w Ekstremalnej serii zawodowca.

  • Beżowy kapelusz z aligatora za ukończenie Zlecenia Krwawej forsy.

Błąd na błędzie

sdr napisał 24 marca 2024 o 22:22, komentarze zablokowane
Twórcy GTA III zmagali się z błędami w grze przez większość czasu produkcji. Wynikało to przede wszystkim z faktu, że tytuł powstawał od zera, ale sprawy nie ułatwiał też niezbyt stabilny silnik.

Huśtawka - GTA Wiki

Zanim Obbe Vermeij zdecydował się usunąć większość postów ze swojego bloga, pojawiło się na nim kilkanaście bardzo ciekawych wpisów. W najbliższych tygodniach będę przytaczał tutaj poruszone w nich tematy. Szkoda żeby utonęły w odmętach internetu.

Silnik RenderWare, na którym działały części serii wydane w latach od 2001 do 2007, nie był jeszcze dojrzały kiedy powstawało GTA III. W czasie produkcji rzadko udawało się ukończyć misję bez awarii gry, a płynność rozgrywki oscylowała w okolicach 10 klatek na sekundę. Szczególnie dużo problemów sprawiała twórcom detekcja kolizji.

To, że widzimy różne obiekty w grze, i że one przez siebie nie przenikają to często dwie osobne rzeczy. Wykrywanie kolizji pochłania sporo zasobów, więc trzeba oszczędnie z niego korzystać. Niestety często prowadzi to do powstawania w mapach niewidzialnych dziur. Liberty City w Grand Theft Auto III było nimi wręcz usiane.

Przy GTA IV problem był jeszcze bardziej złożony, bo postacie potrafiły przenikać przez mapę lub nie w zależności od aktualnie odtwarzanej animacji. Testerzy nie byli w stanie sprawdzić wszystkich możliwych scenariuszy, w których błąd występował, więc Alexander Roger stworzył dla nich specjalną broń strzelającą... modelami postaci. Odtąd testerzy mogli ostrzeliwać obiekty w grze w poszukiwaniu dziur i dzięki temu znacznie szybciej wyłapywać najbardziej rażące błędy.

Osobną sprawą są zmiany wprowadzane w grze na przestrzeni całego procesu produkcyjnego. Każda może spowodować pojawienie się nowego błędu. Jak wspomina Obbe bywało, że od implementacji czegoś nowego w grze do przygotowania kolejnej wersji poglądowej dla kierownictwa w Nowym Jorku, nie mijało dużo czasu. Testerzy urządzali prawdziwe speedruny by upewnić się, że do gry nie wkradły się jakieś błędy uniemożliwiające jej ukończenie. GTA III byli w stanie sprawdzić tak w mniej więcej 1 godzinę i 20 minut. Całkiem nieźle biorąc pod uwagę, że aktualny rekord wynosi niespełna godzinę.

Za czasów Grand Theft Auto III, zanim powstała baza błędów, informacje o nich były drukowane i wędrowały między biurkami. Raporty niejednokrotnie tworzyły pokaźnych rozmiarów stosy.

Podczas produkcji GTA San Andreas konieczne było poprawienie łącznie około... 70 tysięcy różnego rodzaju błędów. W przypadku Grand Theft Auto IV liczba ta była prawie dwa razy większa.