» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Rockstar dalej łata RDR 2

sdr napisał 14 listopada 2019 o 11:01, skomentowano 6 razy
Wszyscy kochamy aktualizacje Red Dead Online, ale od dobrego tygodnia wielu graczy bardziej czeka chyba na aktualizacje samego Red Dead Redemption II. Oto jest kolejna.

Rockstar dalej łata RDR 2

Na Newswire pojawiła się informacja o nowej aktualizacji gry, która ma stanowić remedium na problemy techniczne RDR 2, choć jeszcze nie wszystkie. Rockstar zidentyfikował przyczyny części usterek i deklaruje, że pracownicy studia w pocie czoła pracują nad wyeliminowaniem pozostałych. Prace te odbywają się przy współudziale ekspertów Nvidii, bowiem problemy mają dotyczyć pewnych specyficznych kombinacji procesorów, sterowników graficznych i GPU właśnie.

Jednocześnie Rockstar przeprasza za wszelkie niedogodności i obiecuje prezent. Każdy kto zagra w Red Dead Redemption II na PC przed Świętami otrzyma w RDO bezpłatną paczkę zawierającą poncho Prieto oraz zestaw amunicji i zapasów. Niby nic wielkiego, ale dobre i to.

Pimp My Redemption

sdr napisał 13 listopada 2019 o 17:14, jeszcze nie skomentowano
Czym byłyby gry pecetowe bez Sceny modderskiej? Wielu graczy zapewne szybko odstawiłoby je na półkę zaraz po ukończeniu wątku fabularnego... albo nawet wcześniej.

Na szczęście Red Dead Redemption II modyfikuje się równie łatwo jak GTA V i choć od premiery gry minął ledwie tydzień, dostępne są już dla niej pierwsze mody. Zobaczmy co proponują nam ich autorzy.

Lenny's Simple Trainer



Trainer jak to trainer ma wiele zastosowań, zupełnie jak scyzoryk. Ten od Lenny'ego pozwala nam m.in. teleportować się w dowolne miejsce na mapie, przenikać przez ściany, zmieniać czas i pogodę, dodawać pieniądze, aktywować dowolną broń, itp. Nie brakuje też możliwości włączenia godmode'u, czy łatwego przełączania się między modelami postaci, również zwierząt. Albo nagich ludzi. Z ciekawszych opcji warto też wspomnieć o możliwości aktywowania ochroniarzy dla naszej postaci, którzy w razie potrzeby mogą atakować innych NPC-ów.

Red Dead Redemption II - Lenny's Simple Trainer

RDR 2 ultrawide, multimonitor, FOV mod



Jeśli gracie na ultrapanoramicznym monitorze, być może przeszkadzają wam dodawane do obrazu w scenkach przerywnikowych czarne pasy. Pojawiają się one również w trybie fotograficznym. Niestety przy pewnych nietypowych rozdzielczościach ekranu pasy te potrafią konkretnie zawęzić nasze pole widzenia, a nie po to przecież korzystamy z panoramicznych monitorów. Jeśli i wam to przeszkadza, powinniście zainteresować się modyfikacją nazwaną po prostu Red Dead Redemption 2 ultrawide, multimonitor, FOV mod. Nie tylko usuwa ona wspomniane pasy, ale pozwala również dynamicznie regulować pole widzenia (FOV). Odpowiedni suwak znajdziecie też w opcjach gry.

Sejwy w cenie



Zapisy stanu gry to może nie modyfikacje, ale je również możemy znaleźć na stronach katalogujących typowe mody. I wiecie co? Przeglądając te strony ekipa Kotaku zauważyła, że sejwy są jednymi z najchętniej pobieranych plików. Można się tylko zastanawiać dlaczego tak jest. Z komentarzy niektórych graczy dowiemy się, że najczęściej ukończyli oni już RDR 2 na konsoli i chcą tylko pokręcić się po świecie gry na komputerze. Są też osoby, które nie chcą ponownie "męczyć się" z dość powolnym pierwszym rozdziałem historii. W sumie można ich zrozumieć. Przygoda Arthura ma swoje tempo i przy kolejnym podejściu może się już nieco dłużyć. Cudzy save załatwia temat.

Modów dla Red Dead Redemption II póki co nie ma wiele, ale jak wspomniałem na początku, jesteśmy dopiero tydzień po premierze. Tym bardziej cieszy, że autorzy OpenIV, popularnego narzędzia do edycji gier działających na silniku RAGE, już zdążyli przystosować je do współpracy z grą. Póki co oferowane jest tylko podstawowe wsparcie, ale opcji z każdym miesiącem będzie przybywać, a wraz z nimi zobaczymy pewnie nowe ciekawe modyfikacje. Czekacie?

Poszukiwany: Szkarłatny Ben Clempson

sdr napisał 12 listopada 2019 o 17:23, jeszcze nie skomentowano
Czas na kolejnego legendarnego przestępcę w Red Dead Online. W tym tygodniu ścigamy Szkarłatnego Bena Clempsona.

Red Dead Online - poszukiwany: Szkarłatny Ben Clempson

Okradanie transportów to prawdziwa żyła złota na Dzikim Zachodzie. Dyliżanse i pociągi każdego dnia przewożą mnóstwo cennych ładunków, na które przestępcy ostrzą sobie zęby. Również gang Szkarłatnego Bena trudni się tego rodzaju działalnością i to właśnie na jego przywódcę zapolujemy w tym tygodniu. Dostarczcie Szkarłatnego Bena Clempsona przed oblicze wymiaru sprawiedliwości, aby odebrać swoją nagrodę. Uważajcie tylko na jego pociski, bo Ben tak strzela jak wygląda - wyjątkowo dobrze ;)

Premie i zniżki




  • Darmowa kamizelka Cardozo dla graczy z PS4 i Xboksa One, którzy do końca tygodnia osiągną 70. rangę Klubu.

  • 25% więcej RDO$ za sprzedaż zestawów kolekcjonerskich.

  • 25% zniżki na łopatę Pennington Field dla kolekcjonerów.

  • 50% zniżki na wszystkie mapy kolekcjonerów.



Inne




  • Seria ze swobodnym celowaniem: Sport królów.

  • Lista Madame Nazar: Kolekcja zielarza.

  • Katalog: nowa kamizelka Cardozo oraz nowe warianty kolorystyczne kapelusza Ledbetter, poncho Fuentes, kamizelki Killiman, a także butów Parson, Rowland, Cerrada i Cibola.

Zelnick: mikrotransakcje nie są najważniejsze

sdr napisał 11 listopada 2019 o 18:41, jeszcze nie skomentowano
Take-Two Interactive zamyka kolejny kwartał fiskalny. Przy tej okazji jak zawsze kierownictwo firmy podsumowuje minione trzy miesiące i dzieli się planami na przyszłość.

Strauss Zelnick

Stałym elementem każdego raportu jest to co inwestorzy lubią najbardziej, czyli wyniki sprzedaży poszczególnych gier i ogólnie rzecz biorąc przychody. W ostatnim kwartale na sklepowe półki trafiło kolejne półtora miliona egzemplarzy Red Dead Redemption II co łącznie daje temu tytułowi wynik przekraczający 26 milionów sztuk. Co już nikogo chyba nie dziwi, wciąż dobrze radzi sobie Grand Theft Auto V, które od maja sprzedało się w 5 milionach egzemplarzy i łącznie przekroczyło 115 milionów kopii. Nieźle jak na 6-latkę.

Wysokie zainteresowanie grami z zaszytymi mikrotransakcjami musi oczywiście przekładać się na dodatkowe przychody i z tego kanału. Take2 nie ma w tym obszarze powodów do narzekań, bo ostatni kwartał to aż 300 milionów dolarów wydanych przez graczy we wszystkich wydawanych przez firmę tytułach. Jednocześnie Strauss Zelnick podkreśla, że mikropłatności nigdy nie są w Take-Two traktowane priorytetowo.


Naszym celem jest zabawiać i angażować konsumentów. Dopiero kiedy mamy pewność, że zrobiliśmy w tym obszarze wszystko jak należy, myślimy o monetyzacji.


Nie chcemy w naszych grach budek poboru opłat, jak na autostradzie. Chcemy tworzyć świetne doświadczenia, którymi możesz cieszyć się niezależnie od tego czy wydasz coś w grze czy nie.




Piękne słowa, piękna postawa i wygląda na to, że całkiem skuteczna. W takim na przykład GTA Online mimo, że gra nie stosuje bardzo agresywnej polityki monetyzacyjnej, gracze jednak chętnie wydają pieniądze. Wprost wskazują na to słupki: w okresie od premiery aktualizacji The Diamond Casino & Resort wydatki graczy wzrosły o 23%. Miejmy tylko nadzieję, że to nie jedynie efekt działania czynników hazardowych ;)

Niniejszą wiadomość zakończmy optymistycznym akcentem na przyszłość. Strauss Zelnick wyraził zadowolenie z aktualnego planu wydawniczego, w którym ma się znaleźć szereg nowych oraz kontynuacji znanych już marek. Czy miał na myśli GTA albo inne gry od Rockstar? Pewnie tak. I pewnie wszyscy się tego spodziewaliśmy.

Daj się zbanować i jeszcze zarób

sdr napisał 10 listopada 2019 o 15:20, jeszcze nie skomentowano
Dwa i pół roku temu Rockstar uruchomił program nagradzania odkrywców błędów bezpieczeństwa w swoich systemach. Teraz program ten zostaje rozszerzony.

Rockstar Games na HackerOne

W momencie rozpoczęcia współpracy ze społecznością hakerów, studio zdecydowało się płacić jedynie za błędy odkryte na swoich stronach internetowych. Od tamtej pory program został rozszerzony o aktywnie rozwijane gry i aplikacje. Obecnie zarobić można zgłaszając błąd w GTA V, GTA Online (wyłączając wersje na PS3 i X360), RDR 2 oraz Red Dead Online, a także w aplikacjach towarzyszących dla obu gier. Pojawiła się też inna okazja do zarobku naprawdę dużych pieniędzy aczkolwiek, jak to zwykle z dużą kasą bywa, sprawa jest nietrywialna.

Rockstar od lat prowadzi bardzo surową politykę banowania kont graczy, którzy oszukują w GTA Online. Konta blokowane są często automatycznie po wykryciu nieprawidłowości, a blokady są nieodwołalne. Wciąż jednak wielu graczy skarży się, że zostali zbanowani niesłusznie. Rockstar nie zbywa ich głosu milczeniem i daje szansę na udowodnienie swojej niewinności.

Teraz każda osoba, która będzie w stanie wykazać, że jej konto zostało zablokowane niesłusznie otrzyma nagrodę w wysokości 10 tysięcy dolarów. Wystarczy wykazać zależność między swoim dopuszczalnym zachowaniem lub wykorzystaniem nieszkodliwego oprogramowania a nałożoną blokadą. Tylko tyle i aż tyle. Jacyś chętni?