» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Take-Two podsumowuje trzeci kwartał

sdr napisał 9 lutego 2022 o 21:06, komentarze zablokowane
Za nami konferencja podsumowująca trzeci kwartał fiskalny 2022 w Take-Two Interactive. Rzućmy okiem na kilka cyferek opisujących aktualną kondycję wydawcy.

Take-Two Interactive

Okres to dla giganta ciekawy, nawet w kontekście produkcji samego tylko Rockstar. Za nami katastrofalna premiera GTA: The Trilogy, zapowiedź kolejnego "dużego" GTA, a na horyzoncie premiera GTA V na trzeciej z rzędu generacji konsol i niepewna przyszłość Red Dead Online. Ten stan zdają się oddawać też nastroje inwestorów, niemniej zarząd firmy optymistycznie patrzy w przyszłość i chwali się wynikami.


  • GTA V od lat każdego kwartału jedna sobie 5 milionów nowych fanów i tak też było tym razem. Łącznie gra znalazła już ponad 160 milionów nabywców, a cała seria przekroczyła próg 370 milionów sprzedanych egzemplarzy.

  • GTA Online wciąż radzi sobie świetnie, mając za sobą najlepszy rok pod względem liczby graczy w historii.

  • Całkiem nieźle musiało też poradzić sobie chłodno przyjęte GTA: The Trilogy. Dokładne liczby nie padły, ale z obliczeń chaosa wynika, że kolekcja znalazła około 10 milionów nabywców.

  • Interesujące jak dobrze poradziło sobie tym razem RDR 2. Po grę w ostatnim kwartale sięgnęły aż 4 miliony graczy, powiększając bazę jej posiadaczy do 43 milionów. Cała seria natomiast rozeszła się już w ponad 60 milionach egzemplarzy.



Z nowym Grand Theft Auto na horyzoncie, przedstawiciel T2 uchylił też rąbka tajemnicy w kontekście planów wydawcy na przyszłość. Otrzymaliśmy powtórne zapewnienie, że firma niezmiennie wierzy w gry single-player i możemy liczyć na kontynuacje ulubionych tytułów.


Był taki czas kiedy kilku z naszych konkurentów zaczęło wieścić śmierć gier single-player. My nigdy nie dzieliliśmy tego spojrzenia. Wiemy, że gry dla jednego gracza mają i nadal będą mieć swoje miejsce na rynku.


Mamy najmocniejszą i najbardziej zróżnicowaną listę gier w produkcji w historii naszej firmy, złożoną zarówno z nowych tytułów, jak i kontynuacji naszych ulubionych serii. Nie możemy doczekać się żeby dostarczyć je w najbliższych miesiącach i później.




Fajnie, tylko szkoda, że o tym legendarnym lineupie słyszymy już od dawna, a konkretów wciąż niewiele. Jak bowiem ekscytować się samą zapowiedzią nowej odsłony GTA kiedy po tylu latach ciszy w eterze trudno było oczekiwać czegoś innego?

Być jak James Bond

sdr napisał 22 listopada 2021 o 19:12, komentarze zablokowane
Podczas jednej z niedawnych konferencji branżowych Strauss Zelnick udzielił wywiadu, z którego dowiedzieliśmy się o planach Take-Two względem najważniejszych aktualnie franczyz wydawcy.

Strauss Zelnick

Rozmowa została przeprowadzona w ramach Jefferies Virtual Global Interactive Entertainment Conference. Szef Take-Two Interactive został zapytany m.in. o to czy spodziewa się, że największe serie w portfolio firmy takie jak Grand Theft Auto będą kontynuowane latami. Odpowiedź okazała się zaskakująco konkretna.


Jeśli coś jest naprawdę bardzo, bardzo dobre, to będzie trwało. Nie wiem czy widziałeś nowego Bonda, ja właśnie go zobaczyłem, jest świetny. Chciałoby się żeby każda marka była jak James Bond. Niewiele jest tak cennych franczyz w branży rozrywkowej, ale istnieją. Myślę, że GTA jest jedną z nich i myślę, że Red Dead też jest jedną z nich (...)


Trzeba być jednak rozważnym i pozwalać marce odpocząć, aby mieć to poczucie "wow, to rzadkie wydarzenie". Zawsze powtarzam, że wydawanie co roku kolejnych części niesportowych serii grozi ich wypaleniem, nawet jeśli są dobre. Nie śpieszymy się więc, aby stworzyć coś niesamowicie fenomenalnego. Celowo odkładamy tytuły na półkę, aby zbudować popyt na nie, aby ich premiera była czymś szczególnym.




No, to chyba jeszcze sobie poczekamy.

The Story of Red Dead Redemption II

sdr napisał 21 listopada 2021 o 15:37, komentarze zablokowane
Red Dead Redemption II to nie tylko technologiczny majstersztyk, ale przede wszystkim fantastyczna opowieść, którą każdy powinien poznać. Co jednak, gdy osoba, którą chcielibyśmy zapoznać z historią gangu Van der Lindego jest na bakier z grami?

RDR 2 - Mary-Beth

Przed takim wyzwaniem stanął użytkownik Reddita korzystający z pseudonimu WankStain615. Bardzo przypadła mu do gustu historia opowiedziana w RDR 2 i chciał podzielić się nią ze swoim ojcem, który jednak nie gra za dużo z uwagi na zbyt skomplikowane sterowanie. WankStain615 wpadł na pomysł, aby przedstawić swojemu tacie fabułę westernu w innej, bardziej przystępnej formie. Padło na książkę.

WankStain615 przepisał już do formy tekstowej początek opowieści. Z dotychczasowymi efektami jego pracy możecie zapoznać się na Reddicie. Warto zwrócić uwagę, że cały projekt to nie tylko proste kopiowanie dialogów z gry, ale także opisy scen, z którymi fan musi radzić sobie już sam. Wiele jeszcze przed nim ciężkiej pracy.

Pimp My Redemption IV

sdr napisał 4 listopada 2021 o 23:55, komentarze zablokowane
W Red Dead Redemption II przynależność Arthura do gangu stanowi bardzo ważny element gry. Z współczłonkami nie możemy jednak podejmować zbyt wielu wspólnych aktywności. Można to zmienić za sprawą odpowiedniej modyfikacji.

Red Dead Redemption II - Companion System

Companion System



Bolmin stojący za projektem Companion System, postawił sobie za cel właśnie zwiększenie poziomu interakcji między protagonistą RDR 2 a innymi członkami gangu Van der Linde. Aktualnie na wspólne przemierzanie prerii możemy zaprosić Javiera, Johna, Billa, Hoseę, Kierana, Seana, Charlesa, Lenny'ego, a nawet... Micah.

Po tym jak kompan do nas dołączy, będzie nas wspierał w walce z przeciwnikami, podróżował z nami konno, łowił ryby, itp. Z towarzyszem możemy również zamienić kilka słów. Wkrótce lista potencjalnych kompanów ma zostać rozszerzona o Sadie.

Dismember Everyone



W Red Dead Redemption II możemy spotkać około 290 różnych postaci niezależnych i z wieloma spośród nich możemy wejść w interakcję. Co jednak, gdy rozmowa potoczy się dla nas niezbyt korzystnie i NPC wyciągnie broń? Cóż, pozostaje być szybszym.

Dzięki modyfikacji Dismember Everyone takie potyczki mogą jednak być znacznie efektowniejsze niż przewidzieli to twórcy. Po instalacji trafienie przeciwnika będzie się dla niego kończyć nie tylko utratą znacznej ilości krwi, ale też całych członków. Już nie będziemy się zastanawiać czy trafiliśmy w rękę, w nogę, czy w głowę ;)

Undead Towns



Dodatek Undead Nightmare dla pierwszego RDR spotkał się z bardzo ciepłym odbiorem wśród graczy i wielu z nas żałuje, że podobnego rozszerzenia wciąż nie doczekały się przygody Arthura Morgana. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby przywołać tamten klimat na własną rękę.

Taki właśnie cel przyświeca autorowi projektu Undead Towns. Dzięki tej modyfikacji w pięciu stanach zapanuje charakterystyczny mglisty półmrok o zielonkawym zabarwieniu, rozświetlany punktowo podpalonymi budynkami. Z ulic zniknie też większość NPC-ów. Iście horrorowa sceneria, ale o to przecież chodzi.

Pimp my Mexico

sdr napisał 4 października 2021 o 14:37, komentarze zablokowane
Scena modderska Red Dead Redemption II od premiery wersji pecetowej rozwija się nader prężnie. Świadczyć może o tym choćby przekroczony właśnie symboliczny próg tysiąca projektów opublikowanych w serwisie Nexus Mods.

Red Dead Redemption II - Mexico

Aby uczcić to wydarzenie użytkowwnik Siemreaper postanowił stworzyć kompilację najlepszych modów do gry, nawiązujących do wielkiego nieobecnego RDR 2, czyli Meksyku. Wielu fanów przygód Johna Marstona do dziś nie może przeboleć braku tej części oryginalnej mapy w prequelu. Na szczęście twórcy modyfikacji postanowili dokończyć robotę za Rockstar i wykorzystując stare modele, kawałek po kawałku odtwarzają Nuevo Paraiso.

Aktualnie w skład kolekcji modów wchodzi 16 projektów od czterech twórców: RedMaxBR-a, AClassySliceOfToast-a, DuPz0ra oraz SergeantaJoe. Przywracają one na mapę wiele osad z oryginału, a także rekonstruują linię kolejową, most, kryjówkę Irish'a, no i oczywiście uzupełniają minimapę o nowe obszary. Siemreaper zadbał, aby wybrane przez niego modyfikacje odznaczały się wysoką jakością i jak najlepiej ze sobą współgrały.