» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Już 145 mln sprzedanych kopii GTA V

sdr napisał 19 maja 2021 o 11:18, komentarze zablokowane
W Take-Two Interactive czas biegnie szybciej ;) Firma zamknęła już swój fiskalny 2021 rok i ogłosiła wyniki finansowe za ostatni kwartał.

Take-Two Interactive

Jak to zwykle bywa w przypadku raportów amerykańskiego giganta, nie ma powodów do wstydu. Wydawane przez Take2 tytuły sprzedają się co najmniej bardzo dobrze, a takie GTA V to nawet wyśmienicie. Po blisko ośmiu latach od premiery gra znalazła już ponad 145 milionów nabywców (5 mln tylko w ostatnich trzech miesiącach)!

Trochę gorzej, ale też nieźle radzi sobie Red Dead Redemption II, które w minionym kwartale trafiło do kolejnego miliona graczy i łącznie sprzedało się już w przeszło 37 milionach egzemplarzy. Warto przy okazji zauważyć, że tym sposobem całkowita sprzedaż serii RDR przekroczyła poziom 60 milionów kopii.

Zelnick: nie chcemy robić prostych portów

sdr napisał 7 marca 2021 o 14:07, komentarze zablokowane
Podczas wtorkowej konferencji Morgan Stanley Technology, Media & Telecom szef Take-Two Interactive został zapytany o kwestię remasterów starszych tytułów. Czy firma spodziewa się w przyszłości wzrostu znaczenia tego trendu w swojej strategii?

Strauss Zelnick

Jeśli spodziewacie się, że odpowiedź Staussa Zelnicka była bardzo entuzjastyczna, to się rozczarujecie. Take2 oczywiście uważa remastery za ważną część swoich planów, ale też nie zamierza czynić z nich kolejnego filaru.


Podchodzimy do tego inaczej niż konkurencja - nie robimy prostych portów, ale faktycznie poświęcamy czas i staramy się uczynić grę inną, dopasowaną do nowych platform. Ulepszamy więc technologię, grafikę i poprawiamy wydajność. Myślę, że właśnie dlatego nasze remastery radzą sobie tak dobrze.


Świetnie nam wyszło na przykład z Mafią, a teraz GTA V zmierza na swoją trzecią generację. To niesamowite. Ta gra wyznaczała nowe standardy kiedy debiutowała i na drugiej generacji było tak samo. (...) Oczywiście jestem przekonany, że Rockstar ponownie dowiezie, ale nie byłoby to możliwe robiąc tylko zwyczajny port.




Najwyraźniej więc możemy oczekiwać czegoś szczególnego w związku z premierą Grand Theft Auto V na dziewiątej generacji. Miejmy tylko nadzieję, że Zelnick nie przesadza z ekscytacją i nie skończy się na podkręceniu grafiki i dodaniu kilku zadań pobocznych. Bo same usprawnienia techniczne raczej na nikim wielkiego wrażenia nie zrobią.

Więcej, mocnej, lepiej!

sdr napisał 9 lutego 2021 o 02:29, komentarze zablokowane
Zakończyło się kolejne zebranie inwestorów Take-Two Interactive, tym razem podsumowujące trzeci kwartał fiskalny 2021 roku.

Take-Two Interactive

Wydarzenie zbiegło się w czasie z niedzielnym Super Bowl, co niektórzy interpretowali jako okazję do ogłoszenia czegoś super ważnego, ale... nic z tego. Konferencja była jak każda inna, a może i nawet nudniejsza niż zwykle. Karl Slatoff uraczył nas kolejnymi liczbami i ponownie dowiedzieliśmy się jak to firma świetnie sobie radzi.

Z przedstawionych danych możemy się dowiedzieć, że na całym świecie do sklepów trafiło już ponad 140 milionów egzemplarzy Grand Theft Auto V oraz ponad 36 milionów egzemplarzy Red Dead Redemption II. Moduły sieciowe obu tytułów zdecydowanie nie mogą też narzekać na brak zainteresowania ze strony graczy. GTA Online zaliczyło najlepszy rok od premiery, a dla Red Dead Online grudzień był najlepszym miesiącem od opuszczenia fazy beta. Super.

GTA Online: Skok na Cayo Perico

sdr napisał 15 grudnia 2020 o 22:20, komentarze zablokowane
Dzisiaj debiutuje największa aktualizacja w historii GTA Online. Skok na Cayo Perico przynosi m.in. nowy napad, rozszerzenie mapy oraz mnóstwo muzyki.


Podstawowa mapa, znana wszystkim graczom od premiery gry ponad siedem lat temu, została rozbudowana o dodatkową wyspę - Cayo Perico - a w podziemiach kasyna Diamond swoje podwoje otworzył nowy klub Music Locker. Tam poznajemy Miguela Madrazo, który najwyraźniej nie potrafi się dogadać z El Rubio, baronem narkotykowym trzęsącym Cayo Perico i potrzebuje na niego jakiegoś haka. Naszym zadaniem będzie dostać się na wyspę, przebić przez ochronę i wykraść pewne ważne dokumenty.

Nowy napad w przeciwieństwie do już nam znanych, nie wymusza na nas żadnego konkretnego podejścia do tematu. Od nas zależy w jaki sposób przeprowadzimy infiltrację, jaką broń dobierzemy, czy wezwiemy wsparcie, jak uciekniemy. Skok można przeprowadzać oczywiście wielokrotnie i za każdym razem na inny sposób. Posiadłość El Rubio skrywa bowiem wiele kosztowności, które tylko czekają na spieniężenie. Skok na Cayo Perico to również pierwszy napad, który możemy przeprowadzić w pojedynkę.

GTA Online - Cayo Perico

Naszą bazą wypadową będzie tym razem potężna... łódź podwodna. Na jej pokładzie znajdziemy kwatery mieszkalne, mesę, karcer, czy wyrzutnie torped. Mostek kapitański wyposażony został ponadto w ekran planowania napadu. Dodatkowo możemy rozbudować swoją podwodną fortecę o warsztat broni, pociski naprowadzane, czy miejsce do przechowywania mniejszych pojazdów.

Kosatką - bo tak łódź się nazywa - możemy poruszać się jedynie wzdłuż południowej linii brzegowej San Andreas. W okolicy będzie się jednak sporo działo, bo szmuglujący kontrabandę przemytnicy często gubią części ładunku, który nie powinien przecież się zmarnować ;) A i za pomocą sonaru, w który nasz okręt jest wyposażony można odkryć coś ciekawego w odmętach Pacyfiku.

GTA Online - The Music Locker

Skok na Cayo Perico to nie tylko nowe możliwości zarobkowania w GTA Online, ale też solidny zastrzyk nowej muzyki. Do gry trafiają dzisiaj trzy nowe stacje radiowe, a FlyLo FM i Worldwide FM odświeżają swoje playlisty. Łącznie ścieżka dźwiękowa gry została wzbogacona o ponad 250 nowych utworów!

Duża aktualizacja GTA Online nie mogłaby obyć się też bez nowych zabawek. Dzisiaj w nasze ręce oddano kolejnych dziewięć pojazdów lądowych, powietrznych i wodnych oraz trzy bronie: karabin, strzelbę i unikalny pistolet El Rubio.

Podsumowanie kwartału fiskalnego Take-Two

sdr napisał 7 listopada 2020 o 00:40, komentarze zablokowane
Take-Two opublikowało w tym tygodniu kolejny kwartalny raport. Dowiadujemy się z niego, że - a jakże! - gry wydawcy radzą sobie świetnie :)

Take-Two Interactive

Pandemia to dla wielu ludzi prawdziwa katastrofa, ale branża elektronicznej rozgrywki radzi sobie w tym czasie nadzwyczaj dobrze. Największa w tym zasługa izolacji, której dobrowolnie lub nie poddają się miliony osób. Coś w tym czasie trzeba robić żeby nie zwariować i tu pojawiają się gry wideo, całe na biało...

Jak więc cała ta sytuacja odbiła się na popularności największych hitów ze stajni Rockstar? Całkowite przychody wygenerowane przez Red Dead Redemption II wzrosły w ostatnich trzech miesiącach o 124%, a baza graczy wzrosła o 47%. Łącznie rozeszły się już ponad 34 miliony egzemplarzy gry. Na szczęście przygoda dla wielu osób nie kończy się na trybie fabularnym i równie chętnie dołączają do społeczności Red Dead Online. W ostatnim roku wydatki graczy w trybie sieciowym wzrosły o 96%.

Świetnie radzi sobie również Grand Theft Auto V - to chyba żadna niespodzianka ;) Tytuł od swojej premiery w 2013 roku znalazł już na całym świecie ponad 135 milionów nabywców. Z kolei dla GTA Online ostatni kwartał był drugim najlepszym w historii pod względem liczby nowych i aktywnych graczy. Włodarzy Take-Two pozytywnie zaskoczył też poziom ich wydatków w grze ;> Spodziewają się, że dzięki kolejnej aktualizacji planowanej na ten rok, wynik ten uda się jeszcze poprawić.