» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

HEALTH w Polsce

sdr napisał 10 czerwca 2022 o 22:54, komentarze zablokowane
Amerykańska grupa HEALTH, znana fanom Rockstar Games ze współpracy m.in. przy Max Payne 3, zagra dwa koncerty w Polsce. I to już w przyszłym tygodniu.

HEALTH - trasa EUROPE A.D. 2.0.2.2.

Zespół HEALTH po raz pierwszy wszedł w kooperację z Rockstar przy okazji prac nad Max Payne 3. Grupa z Los Angeles przygotowała wówczas zapadającą w pamięć ścieżkę dźwiękową, której mogliśmy słuchać przedzierając się z Maksem przez kolejne rozdziały jego brazylijskiej przygody.

Sześć lat później HEALTH przygotowali kolejny soundtrack, tym razem dla aktualizacji GTA Online zatytułowanej Arena War.

W przyszłym tygodniu będziemy mogli wysłuchać ich muzyki na żywo. HEALTH zagrają w Polsce dwa koncerty w ramach swojej europejskiej trasy EUROPE A.D. 2.0.2.2.. W poniedziałek 13 czerwca wystąpią w Poznaniu w Klubie u Bazyla, a dzień później w Krakowie w klubie Zaścianek. Oba koncerty rozpoczną się o godzinie 20:00 i wciąż można zakupić bilety wstępu na nie - dostępne na portalu eBilet.

Na scenie jako support wystąpi też grupa Youth Code.

Ramię w ramię

sdr napisał 5 czerwca 2022 o 01:46, komentarze zablokowane
Sporo czasu w Max Payne 3 spędzamy u boku Raula Passosa. Aż prosi się żeby wykorzystać tę postać bardziej, np. pozwalając wcielić się w nią drugiemu graczowi. Okazuje się, że tak właśnie mogło być.

Max Payne 3 - Raul i Max na stadionie

Z artykułu opublikowanego na łamach serwisu For The Win dowiadujemy się, że londyńskie studio Rockstar przez około rok pracowało nad trybem kooperacyjnym dla Max Payne 3. Ostatecznie jednak pomysł zarzucono na korzyść gry przez sieć.


Max Payne 3 miał otrzymać kooperacyjny prolog. Wcielając się w postacie Maksa i jednego z jego partnerów z Nowego Jorku, mieliśmy przedzierać się z użyciem bullet time'u przez uliczki miasta, cmentarz, kanał Panamski, itp. Były to zmodyfikowane mapy znane z trybu dla jednego gracza.




Część stworzonych wówczas map została wykorzystana w trybie fabularnym, a niektóre przepadły, m.in. południowoamerykańska kopalnia diamentów, czy kryjówka tajemniczego kultu.

Jednym z największych problemów przed jakimi stanęli twórcy co-op'a było przystosowanie mechaniki spowalniania czasu do dwóch graczy.


Główny projektant z Londynu musiał się naprawdę wykazać wyobraźnią, aby rozwiązać ten podwójny problem - jak uniknąć wciągania jednego gracza w spowolnienie wywołane przez drugiego, niebędącego nawet w zasięgu wzroku, a jednocześnie zapewniając temu drugiemu oczekiwany efekt ze wszystkimi jego korzyściami.




Ostatecznie problem udało się rozwiązać z wykorzystaniem koncepcji łańcucha pola widzenia. Sprytny mechanizm zachował się dzięki implementacji w trybie sieciowym.

Nie przetrwała za to kampania kooperacyjna. Był to cios dla pracującego nad nią zespołu, ale zdaniem informatora FTW, decyzja była dobra.


Myślę, że coś takiego mogłoby się sprawdzić w przypadku Maksa Payne'a, ale trzeba by raczej zbudować grę wokół takiego trybu, zamiast próbować dodać go do gry z założenia singlowej.




Cóż, może kiedyś jeszcze Rockstar powróci do tego pomysłu. W świetle zapowiedzi wydania nowych wersji dwóch pierwszych części serii, wszystko wydaje się możliwe.

Rocznicowa reedycja soundtracka Max Payne 3

sdr napisał 13 maja 2022 o 19:41, komentarze zablokowane
W niedzielę będziemy obchodzić 10. rocznicę od premiery Max Payne 3. Z tej okazji Rockstar zapowiada okolicznościową reedycję ścieżki dźwiękowej z gry.

Okładka oficjalnej ścieżki dźwiękowej do Max Payne 3

Max Payne 3 - The Official Soundtrack (Anniversary Edition) ukaże się później w tym roku na platformach streamingowych oraz w limitowanym nakładzie na płytach winylowych. Kompilacja poza oryginalnymi utworami będzie zawierać również dodatkowe, niepublikowane wcześniej nagrania.

Oryginalnie soundtrack do Max Payne 3 ukazał się 23 maja 2012 roku. Genialna muzyka, którą możemy usłyszeć w grze została skomponowana przez grupę HEALTH. Na krążku znalazł się również utwór 9 Circulos brazylijskiego rapera Emicidy.

Microsoft nie chciał GTA III

sdr napisał 20 grudnia 2021 o 11:28, komentarze zablokowane
W tym roku dwudzieste urodziny obchodzi nie tylko Grand Theft Auto III, ale również platforma Xbox. Z tej okazji Microsoft przygotował serię filmów dokumentalnych poświęconych historii marki.

Power On: The Story of Xbox | Chapter 3: And It Didn't Turn On

W trzecim odcinku ekipa Xboksa opowiada m.in. o wyboistej drodze do premiery pierwszej konsoli giganta z Redmond. Częścią tej drogi była oczywiście konieczność pozyskania gier, które przyciągnęłyby graczy do nowego sprzętu.

Jak wspominają Kiki Wolfkill, Kevin Bachus i Drew Angeloff, od zapowiedzi Xboksa do jego premiery nie było dużo czasu. Microsoft nie mógł pozwolić sobie na stworzenie ekskluzywnych tytułów od zera, więc w naturalny sposób zainteresowano się grami już znajdującymi się w fazie produkcji. Przedstawiciele Xboksa wyruszyli w podróż przez Stany i Europę, aż do Japonii, aby przekonać do siebie deweloperów i zebrać kontakty od zainteresowanych współpracą.


Zaprezentowaliśmy nowy pomysł małego wydawcy, który mówił: "Chcemy odświeżyć naszą grę 2D na PC. Zainwestujemy w nią, to będzie ekscytujące".


Nowe szefostwo Xboxa, które aprobowało wszystkie propozycje wydawców i deweloperów powiedziało: "Nie sądzimy, że tę grę da się przenieść z 2D do 3D".


Uznali, że to zbyt skomplikowane i nie pojmowali interfejsu. Uznali, że gra bazuje na zbyt mało popularnym poprzedniku. Ku mojemu zaskoczeniu odrzucili to.




A ta gra to było właśnie Grand Theft Auto III, największy hit 2001 roku. W taki oto sposób Microsoft przegapił szansę na pozyskanie exclusive'a, którym mógłby nieźle namieszać na rynku konsol.

Więcej gier Rockstar w programie wstecznej kompatybilności Xboksa

sdr napisał 17 listopada 2021 o 22:50, komentarze zablokowane
Red Dead Revolver, Manhunt oraz wszystkie części serii Max Payne dołączyły do listy gier wstecznie kompatybilnych na konsolach Xbox One oraz Xbox Series X|S.

20 lat Xboksa

Fakt ten został ogłoszony podczas poniedziałkowego uroczystego wydarzenia zorganizowanego z okazji 20. rocznicy marki Xbox. Łącznie do programu wstecznej kompatybilności dodanych zostało w tym tygodniu ponad 70 tytułów. Wszystkie gry na najnowszej generacji konsol wspierają tryb Auto HDR, a część będzie mogła skorzystać również z podbitej rozdzielczości oraz trybu FPS Boost.