» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Bonusy z przedsprzedaży już nie za darmo

sdr napisał 12 stycznia 2019 o 21:19, komentarze zablokowane
Jeśli zakupiliście RDR2 w przedsprzedaży i korzystacie z otrzymanych bezpłatnie dodatków, ta wiadomość powinna was zainteresować.

Nabywając w przedsprzedaży Red Dead Redemption II każdy posiadacz wersji na konsolę PS4 otrzymał w prezencie czasową wyłączność na dodatkową zawartość dla Red Dead Online. Były to: strój Bandyty Grizzli, czerwony kasztanowaty koń arabski, ranczerskie siodło ze skóry aligatora oraz szybkostrzelny rewolwer z samo-napinaniem.

Odpowiedź od wsparcia Rockstar

Zawartość ta była bezpłatna, ale... już nie jest i być może nie dla każdego jest to oczywiste. Problem został poruszony na łamach Reddita, gdzie użytkownik Vheisso zamieścił zrzut ekranu z konwersacji ze wsparciem technicznym Rockstar. Autor posta był zaskoczony, że po usunięciu swojej postaci w RDO i utworzeniu nowej, musiał zapłacić złotem za ponowne nabycie wspomnianej zawartości bonusowej. Okazuje się, że to nie błąd, bowiem nie tylko sama zawartość była czasowo ekskluzywna dla właścicieli konsoli Sony, ale jej cena również.

Tak więc, jeśli koń, strój, siodło i/lub rewolwer przypadły wam do gustu, lepiej pamiętajcie o nich kiedy najdzie was ochota na stworzenie nowej postaci. Będzie się to wiązało z dodatkowym wydatkiem.

Red Dead Redemption II - aktualizacja 1.05

sdr napisał 14 grudnia 2018 o 23:53, komentarze zablokowane
Red Dead Redemption II zostało dzisiaj zaktualizowane do wersji 1.05. Przy tej okazji twórcy podzielili się z nami informacjami o planach na przyszłość.

Red Dead Redemption II - aktualizacja 1.05

Piątkowa łatka przynosi ogólne poprawki stabilności, funkcji zapisu stanu gry oraz usuwa wykryte w międzyczasie luki. Rockstar dziękuje wszystkim za wsparcie testów Red Dead Online i przypomina o możliwości odbioru obiecanych poprzednio bonusów w postaci darmowych sztabek złota. Wystarczy zalogować się do gry najpóźniej w czwartek, aby premia wpadła na konto naszej postaci. To jednak nie koniec prezentów.

Kolejne bonusy, tym razem gotówkowe, będą rozdawane od następnego piątku. Każda osoba, która zamówiła RDR2 w przedsprzedaży otrzyma 100 RDO$. Ponadto właściciele edycji specjalnej zainkasują kolejne 100 RDO$, a nabywcy edycji definitywnej aż 1000 RDO$.

Sztabki złota do kupienia w Red Dead Online

Wygląda na to, że tylko posiadacze standardowego wydania zakupionego po premierze nie otrzymają nic. Szkoda :/ Do nich najwyraźniej skierowana jest oferta uruchomionych dzisiaj mikropłatności ;) Tak, sklep ze złotem w końcu ruszył i już możemy uzupełniać swoje zapasy sztabek płacąc za nie żywą gotówką. Jak kształtują się ceny?


  • Za 25 sztabek zapłacimy 38 PLN.

  • 55 sztabek kosztuje 179 PLN.

  • 150 sztabek otrzymamy za 199 PLN.

  • Na 245 sztabek wymienimy 309 PLN.

  • 350 sztabek warte jest 419 PLN.



Przy pierwszym zakupie pakietu 25 sztabek możemy liczyć na specjalną 50% zniżkę. Ale to tylko raz. Cóż, jak widać pakiety są spore, a to może zwiastować tylko jedno: nowa zawartość tania nie będzie. Na razie jednak i tak na jej nadmiar liczyć nie możemy, bo Rockstar przewiduje pierwsze nowości dopiero na przyszły rok.

Twórcy zapewniają, że wnikliwie przeanalizowali przekazane do tej pory opinie graczy i już pracują nad oczekiwanymi przez nas zmianami. Nacisk ma być aktualnie kładziony na zwalczanie "toksycznych zachowań" i dalszą poprawę balansu rozgrywki. Pojawi się również wspomniana nowa zawartość: nowe funkcje i tryby gry. O szczegółach mamy dowiedzieć się już w styczniu.

Ivan Pavlovich: gramy to co kochamy

sdr napisał 23 sierpnia 2018 o 18:55, komentarze zablokowane
Magazyn FACT opublikował krótki wywiad z Ivanem Pavlovichem, dyrektorem muzycznym w Rockstar Games, w którym opowiada on o ostatnim dodatku dla GTA Online: Życie po godzinach.

Ivan Pavlovich

W trakcie rozmowy Ivan pytany był m.in. o to skąd wziął się pomysł na dodatek i jak wyglądały prace nad nim.


Ivan Pavlovich

"Życie po godzinach" to naturalne przedłużenie naszych karier. (...) Zawsze kochaliśmy muzykę elektroniczną. Ja wychowałem się w Chicago, wielu innych w Londynie, więc to naturalny efekt naszej miłości do muzyki elektronicznej.


Jesteśmy wielkimi fanami tych konkretnych DJ-ów. (...) To jest coś czym się pasjonujemy. Szukamy ludzi, których twórczość się nam podoba i próbujemy w naturalny sposób zaangażować ich w nasze gry.


Wszyscy DJ-e wzięli udział w sesjach motion capture, odtworzyliśmy ich ekwipunek, ekipy i zwyczaje. (...) Wszystko jest tak jak w prawdziwym klubie.




Ivan został również zapytany czy w przyszłości w grze pojawi się więcej artystów, jednak nie chciał udzielić konkretnej odpowiedzi. Stwierdził jedynie, że wszystko ewoluuje... Całą rozmowę przeczytacie tutaj.

Grand Theft Auto V zwalnia

sdr napisał 4 sierpnia 2018 o 14:30, komentarze zablokowane
Od miesięcy na konferencjach Take-Two Interactive słyszymy o tym jak to świetnie ostatnia część serii GTA się sprzedaje. Nic nie trwa jednak wiecznie.

Aż dziw bierze, że gra, od której premiery za nieco ponad miesiąc upłynie pięć lat, wciąż może znajdywać ponad milion nabywców każdego miesiąca. A jednak, dla GTA V to żaden wyczyn.

Take-Two Interactive

W maju dowiedzieliśmy się, że całkowita sprzedaż przygód Michaela, Franklina i Trevora przekroczyła granicę 95 milionów egzemplarzy. Można było oczekiwać, że tym razem usłyszymy już o przebiciu magicznej bariery stu milionów, ale... nie usłyszeliśmy. W ostatnim kwartale sprzedaż GTA V nieco spadła. Podczas podsumowującej go konferencji dla inwestorów Take2 podano jedynie, że 100 milionów sztuk trafiło na sklepowe półki, co jednak jeszcze nie oznacza, że tyle samo graczy posiada grę. Ale bez obaw. Jest niemal niemożliwym, aby Grand Theft Auto V nie zostało pierwszą częścią serii, która rozejdzie się w stu milionach egzemplarzy.

Swój udział w tym sukcesie będzie niewątpliwie mieć GTA Online i jego najnowsza aktualizacja Życie po godzinach. Według T2 update wprowadzający do gry możliwość zakupu i zarządzania własnym klubem nocnym szybko zdobył uznanie wśród graczy. W pierwszym tygodniu po premierze na serwerach logowało się znacznie więcej osób niż po udostępnieniu Skoku na koniec świata.

Podczas konferencji padło też kilka ciepłych słów pod adresem Red Dead Redemption II. Strauss Zelnick wyraził ekscytację zbliżającą się premierą oraz przekonanie, że gra przebije wszelkie oczekiwania. Zapewnił też o wyjątkowości trybu sieciowego. Czyli w sumie nic nowego w temacie :)

Rockstar odpowiada na wątpliwości odnośnie edycji specjalnych Red Dead Redemption II

sdr napisał 6 czerwca 2018 o 14:43, komentarze zablokowane
Po ujawnieniu w poniedziałek edycji specjalnych Red Dead Redemption II i przedsprzedażowych bonusów, wielu fanów nie kryło niezadowolenia z przyjętej strategii. Rockstar zdecydowało się odpowiedzieć na największe zarzuty.

Red Dead Redemption II: pudełko kolekcjonerskie

Najwięcej kontrowersji wzbudziła dodatkowa misja napadu na bank i kryjówka dla gangu w trybie fabularnym. Pojawiły się głosy, że studio wycina zawartość z gry, aby umieścić ją w droższych edycjach i tym samym zmusić graczy do wyłożenia większej gotówki.

Wkrótce na Twitterze zamieszczona została odpowiedź na ten zarzut:


Napad na bank i kryjówka gangu dołączone do edycji specjalnej RDR2 są aktywnościami pobocznymi stworzonymi konkretnie dla tej edycji i nie stanowią części głównej fabuły.




Niesmak jednak pozostaje. Dobrze by było, gdyby nabywcy edycji podstawowej mieli przynajmniej możliwość późniejszego dokupienia brakującej zawartości. Może tak będzie.

Kontrowersje wzbudziło również nietypowe podejście do tzw. pudełka kolekcjonerskiego. Dla wielu osób niezrozumiałym jest jak można sprzedawać edycję kolekcjonerską gry bez... gry. Rockstar znowu tłumaczy:


Aby zapewnić graczom możliwość dopasowania pudełka kolekcjonerskiego do wybranej edycji gry (fizycznej lub cyfrowej), pudełko kolekcjonerskie nie zawiera kopii gry Red Dead Redemption 2.




A więc jest dokładnie tak jak się domyślaliśmy. Otóż pudełko kolekcjonerskie to dokładnie pudełko kolekcjonerskie - nie edycja kolekcjonerska. Dzięki oddzielnej sprzedaży chętni mogą dokupić sobie zestaw gadżetów z Red Dead Redemption II niezależnie od wersji gry, na którą się zdecydują. Inna sprawa, że pudełko sprzedawane jest w cenie edycji definitywnej... No, ale kupować przecież nie musimy.

Nie bez znaczenia są też zapewne względy logistyczne. W końcu przygotowanie różnych wariantów gry z i bez zestawu gadżetów dodatkowo kosztuje. Oddzielna sprzedaż to więc również pewna oszczędność dla wydawcy.